Kroz ovaj program, imaćete priliku da učestvujete u 5 grupnih sesija na sledeće teme:
Natali Delić,
septembar 2022.
Digitalizacija kao akcelerator poslovne strategije
Katarina Subotić,
septembar 2022.
Otvori prozor za razvoj svog biznisa
Slađana Dedić
oktobar 2022.
Kako biznis kontroling može da vam pomogne da unapredite poslovanje
Suzana Berić, novembar 2022.
Koliko je brend važan i koja je uloga marketing sektora u kreiranju biznisa
Suzana Marović, decembar 2022.
Bolji ljudi za bolji biznis
Upoznajte naše liderke
Natali Delić
Direktor Direkcije za strategiju i digital
Katarina Subotić
Izvršni direktor za prodaju
Slađana Dedić
Direktor Sektora za kontroling
Suzana Berić
Direktor Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije
Suzana Marović
Direktor Sektora za razvoj u HR-u
Natali Delić
Direktor Direkcije za strategiju i digital
Natali je senior lider sa 20+ godina iskustva u industriji telekomunikacija.
Diplomirala je na elektrotehničkom fakultetu u Beogradu i ima master diplome iz elektrotehnike, menadžmenta i poslovne administracije.
Njena inspiracija leži u konceptu Društva 5.0 jer veruje da treba da koristimo nove tehnologije za izgradnju pravednijeg, inkluzivnijeg i zdravijeg društva.
Zato je svoju ličnu i profesionalnu misiju osmislila oko tehnologija poput IoT, AI, 5G i novih menadžment praksi kao što je agilno liderstvo.
Trenutno obavlja funkciju direktora direkcije za strategiju i digital u Telekomu Srbija sa odgovornošću za strateška partnerstva, transformaciju kompanije, razvoj proizvoda i usluga i izgradnju digitalnih ekosistema kroz partnerstva i inovacije.
Tema:
Katarina Subotić
Izvršni direktor za prodaju
Završila je Ekonomski fakultet u Beogradu.
Tokom više od 20 godina iskustva u telekomunikacijama na različitim liderskim pozicijama posvećena je strateškim ciljevima i kontinuiranom rastu i razvoju organizacije, sa snažnim fokusom na prodajne rezultate i korisničko iskustvo.
Značajnu ulogu je ostvarila u razvoju kablovskog brenda Supernova i m:SAT usluge, gde je bila odgovorna za ključne strateške projekte i kreiranje korporativne kulture i razvoja kompanije. Hrabro inicira promene, insistira na tome da nema nerešivih problema, smelim zahtevima pomera granice i iznova inspiriše svoj tim.
Oblasti ekspertize su:
- Sales Channel Development
- Sales Strategy
- CRM Development
- Customer Experience
- Realizacija start-up projekata
Tema:
Slađana Dedić
Direktor Sektora za kontroling
Slađana je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Podgorici.
Tokom 13 godina iskustva u telekomunikacijama radila je na različitim poslovima iz domena korporativnih finansija a glavne oblasti njene ekspertize su finansijski menadžment, poslovne i finansijske analize, upravljačko računovodstvo.
Životni i poslovni moto:
Postoje samo 3 boje, 10 cifara i 7 nota.
Ono što uradimo sa njima se broji.
Tema:
Suzana Berić
Direktor Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije
Pokreće je timski rad, a uspeh vidi kao rezultat zajedničkog rada i posvećenosti u timu.
Smatra da svi zajedno treba da dođemo do jedne tačke, gde ćemo imati potrebu da stvaramo.
Oblasti ekspertize:
- Upravljanje brend strategijom i strategijom marketinške komunikacije
- Unapređenje performansi brendova kompanije
- Analiza tržišta marketing komunikacije
- Planiranje marketinških kampanja za promociju proizvoda i usluga
Tema:
Suzana Marović
Direktor Sektora za razvoj u HR-u
Završila je Filološki fakultet u Beogradu i master studije na Fakultetu organizacionih nauka iz oblasti ljudskih resursa. Tokom više od 20 godina rada u kompaniji na različitim pozicijama gradila je ekspertizu i širila iskustvo u domenu upravljanja odnosima, razvoja ljudskih potencijala, osnaživanja liderstva i izgradnje timova visokih performansi.
Vodila je i učestvovala u transformacionim projektima na uspostavljanju strateške uloge HR funkcije, kroz niz inicijativa realizovanih primenom najbolje prakse, u konsultantskom radu sa vodećim kućama u domenu HR konsaltinga. Poseduje dugogodišnje iskustvo u uspostavljanju razvojnih sistema za upravljanje ljudskim resursima u kompaniji.
"Ulaganje u ljude vidi kao investiciju a ne trošak, usled čega se u svom poslu vodi idejom:Obučite ljude dovoljno dobro da mogu da odu. Tretirajte ih dovoljno dobro da ne moraju.", Richard Branson
Oblasti ekspertize:
- Razvoj talenata i ključnih resursa
- Performance Management sistem
- Razvoj korporativne kulture