Uživo sa…

Kroz ovaj program, imaćete priliku da učestvujete u 5 grupnih sesija na sledeće teme:
Digitalizacija kao akcelerator poslovne strategije

Natali Delić,
septembar 2022.

Digitalizacija kao akcelerator poslovne strategije

Prodaja i briga o korisnicima

Katarina Subotić,
septembar 2022.

Otvori prozor za razvoj svog biznisa

Biznis kontroling

Slađana Dedić
oktobar 2022.

Kako biznis kontroling može da vam pomogne da unapredite poslovanje

Marketing

Suzana Berić, novembar 2022.

Koliko je brend važan i koja je uloga marketing sektora u kreiranju biznisa

Bolji ljudi za bolji biznis

Suzana Marović, decembar 2022.

Bolji ljudi za bolji biznis


Upoznajte naše liderke

Natali Delić

Direktor Direkcije za strategiju i digital

Katarina Subotić

Izvršni direktor za prodaju

Slađana Dedić

Direktor Sektora za kontroling

Suzana Berić

Direktor Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije

Suzana Marović

Direktor Sektora za razvoj u HR-u

Natali Delić

Direktor Direkcije za strategiju i digital

Natali je senior lider sa 20+ godina iskustva u industriji telekomunikacija.

Diplomirala je na elektrotehničkom fakultetu u Beogradu i ima master diplome iz elektrotehnike, menadžmenta i poslovne administracije.

Njena inspiracija leži u konceptu Društva 5.0 jer veruje da treba da koristimo nove tehnologije za izgradnju pravednijeg, inkluzivnijeg i zdravijeg društva.

Zato je svoju ličnu i profesionalnu misiju osmislila oko tehnologija poput IoT, AI, 5G i novih menadžment praksi kao što je agilno liderstvo.

Trenutno obavlja funkciju direktora direkcije za strategiju i digital u Telekomu Srbija sa odgovornošću za strateška partnerstva, transformaciju kompanije, razvoj proizvoda i usluga i izgradnju digitalnih ekosistema kroz partnerstva i inovacije.

Tema:

Digitalizacija kao akcelerator poslovne strategije; septembar 2022.

Katarina Subotić

Izvršni direktor za prodaju

Završila je Ekonomski fakultet u Beogradu.

Tokom više od 20 godina iskustva u telekomunikacijama na različitim liderskim pozicijama posvećena je strateškim ciljevima i kontinuiranom rastu i razvoju organizacije, sa snažnim fokusom na prodajne rezultate i korisničko iskustvo.

Značajnu ulogu je ostvarila u razvoju kablovskog brenda Supernova i m:SAT usluge, gde je bila odgovorna za ključne strateške projekte i kreiranje korporativne kulture i razvoja kompanije. Hrabro inicira promene, insistira na tome da nema nerešivih problema, smelim zahtevima pomera granice i iznova inspiriše svoj tim.

Oblasti ekspertize su:

  • Sales Channel Development
  • Sales Strategy
  • CRM Development
  • Customer Experience
  • Realizacija start-up projekata

Tema:

Otvori prozor za razvoj svog biznisa; septembar 2022.

Slađana Dedić

Direktor Sektora za kontroling

Slađana je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Podgorici.

Tokom 13 godina iskustva u telekomunikacijama radila je na različitim poslovima iz domena korporativnih finansija a glavne oblasti njene ekspertize su finansijski menadžment, poslovne i finansijske analize, upravljačko računovodstvo.

Životni i poslovni moto:

Postoje samo 3 boje, 10 cifara i 7 nota.

Ono što uradimo sa njima se broji.

Tema:

Kako biznis kontroling može da vam pomogne da unapredite poslovanje; oktobar 2022.

Suzana Berić

Direktor Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije

Diplomirani pravnik, master politikolog.Svoje višegodišnje iskustvo sticala je u Ministarstvu unutrašnjih poslova, a nakon toga u Telekomu Srbija, u oblasti multimedije i marketinga.

Pokreće je timski rad, a uspeh vidi kao rezultat zajedničkog rada i posvećenosti u timu.

Smatra da svi zajedno treba da dođemo do jedne tačke, gde ćemo imati potrebu da stvaramo.

Oblasti ekspertize:

  • Upravljanje brend strategijom i strategijom marketinške komunikacije
  • Unapređenje performansi brendova kompanije
  • Analiza tržišta marketing komunikacije
  • Planiranje marketinških kampanja za promociju proizvoda i usluga

Tema:

Koliko je brend važan i koja je uloga marketing sektora u kreiranju biznisa; novembar 2022.

Suzana Marović

Direktor Sektora za razvoj u HR-u

Završila je Filološki fakultet u Beogradu i master studije na Fakultetu organizacionih nauka iz oblasti ljudskih resursa. Tokom više od 20 godina rada u kompaniji na različitim pozicijama gradila je ekspertizu i širila iskustvo u domenu upravljanja odnosima, razvoja ljudskih potencijala, osnaživanja liderstva i izgradnje timova visokih performansi.

Vodila je i učestvovala u transformacionim projektima na uspostavljanju strateške uloge HR funkcije, kroz niz inicijativa realizovanih primenom najbolje prakse, u konsultantskom radu sa vodećim kućama u domenu HR konsaltinga. Poseduje dugogodišnje iskustvo u uspostavljanju razvojnih sistema za upravljanje ljudskim resursima u kompaniji.

"Ulaganje u ljude vidi kao investiciju a ne trošak, usled čega se u svom poslu vodi idejom:Obučite ljude dovoljno dobro da mogu da odu. Tretirajte ih dovoljno dobro da ne moraju.", Richard Branson

Oblasti ekspertize:

  • Razvoj talenata i ključnih resursa
  • Performance Management sistem
  • Razvoj korporativne kulture

Tema:

Bolji ljudi za bolji biznis; decembar 2022.